دانلود کتاب عشق يعني همين
      
گـــــرافيك انعكــــــــاس
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 580
بازدید کل : 18107
تعداد مطالب : 243
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما

عنوان : کتاب عشق يعني همين
نویسنده : شیرین برقعی
نوع : رمان
زبان : فارسی
نوع فایل : PDF
تعداد صفحات : ۱۹۰
حجم : ۲٫۶۹ مگا بایت

درباره کتاب :
دسته گل عروسي را محكم در دست گرفته و با دست ديگر كلاه شنلم را طوري نگه داشته بودم كه صورتم ديده نشود. دلم نمي خواست كسي مرا ببيند و يا شايد هم بالعكس، خودم نمي خواستم هيچ كس را ببينم. اين من بودم كه از مردم فرار مي كردم. از نگاههايشان، از چشمهايشان و ازپچ پچ هاي در گوشي شان كه مانند ميخي تا عمق قلبم را سوراخ ميكرد و بغض سنگيني را در گلويم مي نشاند. آنها حق داشتند تعجب كنند. شايد اين اولين بارشان بود كه مي ديدند عروسي، دامن سفيد، پرچين و سنگين لباس عروسش را بالا گرفته و اين چنين هراسان، با سرعت هر چه تمام تر و نفس نفس زنان مي دود و سنگ فرش هاي پياده رو را به سرعت پشت سر مي گذارد. كوچه ها را يكي پس از ديگري رد مي كردم و از يك كوچه به كوچه اي ديگر وارد مي شدم. نفسم بند آمده بود و پاهايم ديگر توان دويدن نداشتند. لبها و زبانم خشك شده و من حتي فرصت قورت دادن آب دهانم را هم نداشتم اما همچنان به راهم دامه مي دادم.
خلاصه داستان :
داستان زندگی دختری به اسم زیباست.خانواده ی زیبا عاشق فرزند پسر بودند اما هنگام تولد زیبا برادر دو قلویش فوت می شود و همه از چشم او می بینند ، مادرش از نگهداری او سر باز میزند و برای او دایه میگیرند تا بزرگش کند ، زیبا در کنار دایه اش بزرگ می شود ، زیبا بعد از ازدواج خواهرش با برادر شوهر خواهرش آشنا می شود و به او دل می بندد اما با مخالفت خانواده روبرو می شود چرا که محمد پسر بدنامی بود ، زیبا با کمک دایه اش پنهانی با محمد عقد میکند اما.. .
هشدار :
IE: در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی دکمه Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب کنید.
Firefox: در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی دکمه Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Link As را انتخاب کنید.
لینک دانلود
پسورد : www.iranmeet.com




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 13 آبان 1390برچسب:, توسط توحید
تمامي حقوق اين وبلاگ محفوظ است | طراحي : گرافيك انعكاس